Lokallag > Rogaland

Jeep'ere Rogaland

(1/8) > >>

Grizzly:
Er ikke mye liv her inne på JCN Rogaland, er der noen rogalendinger igjen her inne,? og er det fortsatt noen treff/samlinger i ny og ne?

-Bjørnar   8)

overland:
Jeg er vel fortsatt regionskontakt for JCN.  Har forsøkt å dra i gang diverse de foregående årene, bl.a. kjøring på Hommersåk sammen med Landroverklubben, samling på bilentusiastdager som 1. mai Jærhagen eller Kvadrat og litt uformelle ettermiddagsmøter på Ølberg.  Men det har vært såpass dårlig frammøte at jeg har tolket interessen her i området som "laber".  Det er "hauger og lass" med nyere Jeep'er i området, de fleste som bruksbiler, og de fleste av disse eierne virker ikke spesielt interessert i kontakt med likesinnede.  Så har vi krigerjeep miljøet som holder sammen i HMK og har treff sammen med disse.  Til sist har vi de med litt gamle biler (1946 og oppover) som har Jeep'en som hobby.  Her er det lite samlende virksomhet igjen dessverre.  Jeg kjenner til enkeltpersoner som har slike biler, noen holder på alene, noen med amcarfolket, noen med gammelbilfolket.  Har selv 3 gamle Jeeper og mekkegarasje med plass til flere (etter hvert).  Kan gjerne arrangere og være med på det ene og andre om andre ønsker å være med.  Bare send meg PM eller ta intiativ selv.  Det burde være fullt mulig å få samlet i alle fall 10 entusiaster hver gang.

dennis:
Hej jag är ny på detta forum även ny i rogaland ( är svensk import haha) men jag är väldigt intresserad i jeep ( köpte nyligen en patriot) och jag hoppas jag har kommit in på rätt plats. Hur är det med aktiviteten i rogaland med jeep älskare?
MVH Dennis

overland:
Vi skal forsøke oss med et lite "vårslipp" på Ølberg rett etter påske.  Du er velkommen da.  Mer info følger!

dennis:
Det låter underbart  8)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning